باری دیگر ترویج فرهنگ اهدای عضو به همت شرکت به پرداخت ملت 

 

 

 

 

 

به گزارش شورای فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری: در ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ مصادف با روز جهانی هدیه در شرکت به پرداخت ملت، با همکاری واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت به پرداخت جهت ترویج فرهنگ اهدای عضو و ایثارگری اجتماعی غرفه‌ی ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو برپا شد.

 

در این غرفه که مورد توجه و استقبال کارمندان این شرکت قرار گرفت، ثبتنام کارت اهدای عضو و توزیع بروشور صورت گرفت و آگاهی‌های لازم به افراد علاقه‌مند توسط سفیران زندگی واحد فراهم آوری داده شد و ابهامات موجود در اذهان عمومی برطرف گردید. از جمله سفیران فعال در این مراسم می‌توان به سرکارخانم‌ها سیده فاطمه حسینی، فاطمه جعفری و الهام عمانی اشاره کرد.

 

شرکت به پرداخت ملت، شرکت ارائه‌دهنده خدمات الکترونیک بانکداری است که با برخورداری از دانش و تخصص روز دنیا به عنوان یک گروه توانمند در ارائه خدمات الکترونیکی در زمینه‌های گوناگون فعالیت می‌کند. این شرکت با دارا بودن محصولات کلیدی مختلف در بین ۱۲ شرکت برتر کشور در حوزه پرداخت الکترونیک جایگاه نخست را کسب کرده و برترین خدمات الکترونیک ایران و خاورمیانه می باشد.

 

شرکت به پرداخت ملت در گذشته نیز با واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همکاری داشته است، شایان ذکر است که از همکاری قبلی این شرکت یادی شود. در همکاری گذشته شرکت به پرداخت اقدام به نشر فرهنگ جان آفرینی به‌صورت پیامک از طریق اپلیکیشن سکه کرد. این اقدام در نوع خود جالب و با استقبال خوب کاربران این شرکت همراه بود.

 

Ehda.ir